Friday, September 18, 2009

谁来救救我。。help me~


我很乱。。
very confuse~

为什么全部都发生在同一个时间?
y all happened on the same time??

是天的安排吗?
is this god arranged it??

为什么?
but why??

我已经选了一次,很难的选择。。
i had made my choice once..very difficult :(

现在又要选?我好累。。
now wan choose again??i m tired..

我真的想好好的回家乡庆祝婆婆寿日。。
i jz wish to back hometown for celebrate grandma's bday..

为什么全部撞时间??为什么??
y all met at the same time??why??
我真的要选择坐在那边无所事事?还是去那边??
shud i choose sit at there wit bored??? or go another there??

为什么我坚持要去?
but y i so insist on going there??
为什么我在意我不能去?
y do i mind i cant attend??
真的是为了他还是另一个他?
bcoz of him? or anothere him??
我的心在想什么的啊?
am i bluffing myself??
是哪一个他??
is which him??wat my heart thinking??

很乱很烦。。
damn confuse!!

我不要不想不不不!!!!
我好想哭。。wish to cry..
很痛。。very hurt..
很难过。。。very sad..
是我还不想结束吗?
is it i dunwan to end this story??
我该感谢天吗?
shud i thx god??

:(

1 comment:

  1. 看了好想哭。。妹,解铃还须系铃人。你要坚强。

    ReplyDelete